fredag 22 juli 2011

Inför O-ringen

Efter ett läger i Trönö och Bollnäs som laddade upp batterierna ordentligt inför en tung arbetsvecka, har jag äntligen kraschlandat i semestern.

Som kommer att spenderas på fuktskadade åkrar i Hälsingland.

Missförstå mig rätt, jag är inte bitter. Även om O-ringen de senaste åren har varit skit prestationsmässigt så ser jag mycket fram emot kommande tävlingsvecka. Mycket för att jag under 2006 då O-ringen gick senast i Hälsingland, sprang till mig en 8:e plats i totalställning och kom så bra som fyra på första etappen. Det blir nog svårt att göra om bedriften i bestående form, men jag skulle däremot vilja påstå att jag är lite av en Hälsingeexpert. Bortsett från allt jävla stenskravel.

Som ju faktiskt är lite av Hälsinglands kännetecken...

 Ärligt talat ska det bli intressant att se vad jag skulle kunna lyckas med för resultat. Nu var det ett tag sedan jag tävlade men det kändes som att jag var på gång och sprang bra. Jag kan bara hoppas att den känslan består.

Som uppladdning blir det idag lite Flyt-O. Bara fin orientering i härlig terräng där fokus är att hitta flytet. Tisjön eller Broskogen? Svåra val här i livet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar