fredag 15 oktober 2010

"Håkan du var bättre förr"

Fras direkt hämtad från sista spåret på "2 Steg Från Paradise: "Du är snart där".
Har lyssnat på Håkan Hellströms nya album igår och idag.

Satan vad bra det är.

Det spöar ju skiten ur "För Sent För Edelweiss", som jag inte riktigt tyckte så mycket om. I alla fall i jämförelse med "Ett Kolikbarns Bekännelser" eller "Nåt Gammalt, Nåt Nytt, Nåt Lånat, Nåt Blått".

"2 Steg Från Paradise" slår sig upp i toppen direkt.

Att jag råkade beställa en fysisk skiva signerad också är ju inte fy skam det.  

3 kommentarer:

  1. Håkan du var inte bättre förr, Håkan du ÄR grym! Fras direkt hämtat från mig själv efter att ha nött albumet i 2 dygn.
    Det här är förresten min första kommentar på din nya blogg. Som ditt största fan så vill jag säga att jag är oerhört nöjd med att slippa reklamhelvetet och ser fram emot många, många grymma inlägg!

    SvaraRadera
  2. Alltså, jag är ganska besviken Gürhan! Du var ju först på förra bloggen och ligger endast trea på denna om man inte räknar med mig själv. Vad har du att säga till ditt försvar?

    Och ja, Håkan är sinnessjukt bra!

    SvaraRadera
  3. sajmoen>> jag vet inte vad som blev fel tänkte liksom att bloggen bara fick en annan adress. Tanken slog mig först nu när jag kommenterade, när processen gick till på ett annat sätt att det var en NY blogg jag kommenterade på. Du kanske är besviken nu, men jag kommer gottgöra det med att bli din mesta kommenterare. Ever.

    SvaraRadera