söndag 17 juli 2011

Uppsala, via Västerås-Köping-Eksjö-Köping-Trönö-Bollnäs-Köping

Efter en förkortad arbetsvecka åkte jag hem mot Köping redan på onsdag för att på torsdagen delta på min brors konfirmation. Innan det var dags passade jag på att hämta Carro i Västerås och få ett avslut på Harry Potter-serien i filmversion.

Efter konfirmationen åkte jag äntligen upp till Hälsingland och Trönö. Som jag har längtad. Fina träningar, härligt umgänge och härlig natur. Oslagbart. Tyvärr slutade lägret redan på lördagen. Men då tog jag mitt pick och pack och styrde mot Bollnäs. Där förde jag Daccordin runt Bollnäsrundans korta lopp; 44 km.
Efter det klarade jag av att springa en riktigt fin medeldistans i det av Göran lovprisade Hertsjö.


Innan start tog jag mig en titt ut från utkikstornet som var beläget i närheten och insöp den vackra utsikten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar