söndag 3 juli 2011

Livet deluxe

När fenomenet Harder, Faster, Stronger startade för många herrans år sedan har det förflutit tid då jag skrivit nästan varje dag. Med andra ord: Jag har varit en rastlös och sorglig jävel.

Denna försommar har dock varit ett undantag, till vissas förtret och till mångas stora lycka förmodar jag.

Nu är jag dock tillbaka. Om det är på allvar återstår att se. Som ersättning kommer nu ett inlägg om mitt liv on the road again. Livet deluxe. Vi börjar där skriften började sina.

 För en tid sedan sprang jag Lidingöloppet. Här är startstenen på Koltorps gärde.
 Fina vyer på Lidingö
 Barnlek
 Målet vid Grönsta gärde. Tunga ben.
 Av någon outgrundlig anledning befann jag mig i Karlsborg. Det var fint där. Utsikt över Vättern.
 Grabbarna tar igen sig efter hård tävling med lite Facebook i väntan på pizza. Ärla Elit Dreamteam
Grillkväll
 
 Fina sommarkvällar utanför Rättvik på tävlingshelg.
 On the road again. Denna gång på cykel. 13 mil väntar.
 Kultur på vägen.
 Målet: Östanbyn Square Garden
 Det har hunnits med lite fika på Marangoni. Tyvärr fick jag inte med en bild där jag, Goran och Bejmer besudlade taket på Bessemergymnasiet.
 Sen for jag upp till Sälen. Fint ställe att ha en pissipausi på under resan dit.
 Göran och jag passade på att cykla in i Norge.
 Pitstopp någon kilometer innanför gränsen
 Distanspasset på fjället var givet



 Point of no return
 En alltför välbekant syn. Köpings stationshus.
 Sedan var det dags för Jukola. TC-festen har precis börjat!
 Och fint var det!
 Olut.
 Även jag kom med på en bild
 I väntan på bussen som aldrig kommer...
 Men när den kom så blev det en jävla bussfest!
 Sedan var allt mörker. En bild klarade censureringen.
 Midsommarfest i Köschwa
 Vargheden. Rain comin' down on a sunny day.
 CP-klubben var där
 Även Party Rock Crew
 Ett lunchstopp på jobbet. På en sten vid en sjö i en skog.
 Ett annat lunchstopp
Så sent som igår var jag på The Ark i Västerås.

Detta avrundar mitt liv deluxe under försommaren. Nu väntar ett par veckors jobb och träning fram till O-ringen. Resan dit följer ni bäst här. 

1 kommentar: