onsdag 29 juni 2011

Svennebanan

Då jag är en hårt arbetande man som stiger upp i gryningstid och jobbar till solnedgång, lämnas inte mycket tid till det som annars präglar vardagen. Det vill säga att sitta på Facebook och kanske slänga iväg ett blogginlägg eller något att ovettigt. Den lilla energi jag har om kvällarna när jag kommer hem går åt till att träna, och det är inte alltid det händer.

Jag har dock skött mig den senaste veckan, om man bortser från den lilla släng av sjukdom jag drog på mig efter Jukola. Jag vilade tills tålamodet tog slut, alltså i torsdags, sen dess har jag bestämt mig för att dra igång sommarträningen.

Idag märkte jag dock att jag kanske varit lite otålig. Jag hostar nämligen upp inälvorna så fort jag joggat i 10 minuter. De tänkta backintervallerna fick då istället lov att bli en femkilometersjogg.

Under helgen kommer dokumentären om mitt liv upp här på bloggen. Stay tuned.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar