måndag 27 juni 2011

On the road again...

Efter att det har förflutit några månader då jag levt i kappsäcken on the road again, mellanlandar jag för ett litet ögonblick i Köping för en stunds kontemplation. Över vad jag varit med om hittills och vad som komma skall under sommaren. Efter det så beger jag mig till mitt sommarresidens i Uppsala.

Den här plattformen för min mentala diarré har inte utsatts så mycket på senaste tiden, mest för att varje gång jag funderar över att skriva något så står det still. Allt eftersom tiden går så blir det bara svårare och svårare, även fast saker som kanske är värda att nämnas just förflutit lämnas de därhän för att ge plats åt nästa äventyr. Så är livet on the road again. Ingen rast och ingen vila, bara vidare till nästa mål.

Jag tänkte dock nu inom en snar framtid sätta mig ned vid en dator, ta fram min mobil tillika kamera och dela med mig av lite av livet on the road again i form av ett mastodontinlägg av bilder jag tagit on the road again.

En bra låt på det:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar