onsdag 8 oktober 2014

Lägesrapport

Jag fortsätter att bränna veken i båda ändar; och på mitten. Jobb x2, plugg och mitt i allt detta en målarfirma som bestämt sig för att tapetsera om efter 13 veckors väntan. Detta går i hastigheten ett rum per dag, av tre, vilket medfört att natten har spenderats på soffan i vardagsrummet; ändock i ett tapetserat rum. Förträffligt.

Tiden just nu bjuder på fortsatta helvetesveckor. I slutet på förra var jag ett vrak. Suget efter att gå ut i skogen och skrika var starkt påtagligt. Jag har löst det genom att gå upp klockan 6 och i krokarna däromkring för att förlänga dygnet. Det håller mig flytande.

Framöver hägrar England. Det blir en studie i att bara ha en sak att koncentrera sig på. En läketid för själ och kropp. Just nu saknar jag inte att springa så mycket. En tid utan det i åtanke är nog bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar