tisdag 6 mars 2012

Jag kan sluta när jag vill

Just nu skrivs det uppsats för full rulle. Det är därför jag har tid att skriva ett blogginlägg. För jag är in the flow...
Problemet som uppstår när jag ska skriva uppsats är ju såklart att jag är för bra på att skriva för att det ska kunna vara lätt. Den höga standarden kräver extrema meningsuppbyggnader och ordbajsande in absurdum. Allteftersom utbildningen fortskrider så har man ju blivit bättre och bättre på att se igenom ordbajsmeningar och dess innehållslöshet som orden står för. Detta medför såklart att man får trassla in sig lite ytterligare för att kunna producera långa textmassor där det som sägs och det som står på något sätt ska vara balanserat. Men frukten icke! Av de 10-12 sidor som ska produceras har jag tagit mig så långt som till åtta, och ämnar vara klar ikväll.

Imorgon går ju som bekant lasset till Slovenien, via Venedig, och årets första orienteringstävling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar