tisdag 13 mars 2012

Dust in the wind

Jag antar att det är dags att återvända till den här anhopen av klotter som man kallar blogg. Sen senast har jag varit i Slovenien. Det var en otroligt skön resa som innebar något av en liten semester. Fint väder i dagarna fem, roliga orienteringstävlingar, god mat och öl. Tävlingarna gick sådär, ovan med terrängen i början och seg resten av tiden. Nu sitter jag och funderar på om dagarna innan semestern, som blev rätt sömnfattiga, och de långa resdagarna har haft någon negativ effekt på mitt immunsystem. Lätt irriterande hosta igår och en inbillning (tror jag) om att jag har en begynnande ond hals. Vågar inte riktigt köra tisdagsbana ikväll så det blir en lugn filosofjogg i solnedgången. Dust in the wind-style


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar