torsdag 3 maj 2012

Jaget och laget

Veckan blev kort. Alltför kort. Redan imorgon är det helg. Och det är precis så jag vill ha det. För nu börjar taggandet inför 10MILA. Egentligen har det pågått sedan förra 10MILA, men det är först nu som realisationen om dess närhet är påtaglig. Mindre än två dygn kvar till slakt! En resumé om läget och laget:

Jaget:
Har haft den bästa träningssäsongen någonsin.
Har slutat bomma.
Har haft svårt att hitta fart i skogen men har de senaste loppen kommit tillbaka till att kunna springa fort.
Är grym på nattorientering.

Laget:
Str. 1 - Anatolijs Tarasovs
Str. 2 - Victor Silvemark
Str. 3 - Karl Walheim
Str. 4 - Oscar Vångell
Str. 5 - Simon Hedlund
Str. 6 - Thomas Knutsson
Str. 7 - Erik Svahn
Str. 8 - Rudolfs Zernis
Str. 9 - Jonathan Rosendahl
Str. 10 - Patrik Lind

Allt som allt så har vi ett i grunden bra lag och jag är helt övertygad om att vi kommer slå förra årets placering om alla kan hålla flytet. För egen del gäller det att bita i träpinnen och pressa kroppen, då jag hoppas på att ligga med i en bra klunga när jag går ut. Bommar gör jag ju inte, läs ovan.

Uppladdningen är i full gång, sova bör jag dock göra då min sträcka är planerad att växlas ut efter halv tre på lördag natt och alla extra timmar såhär dagen innan är välkomna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar