måndag 26 november 2012

Tillbaka till samtiden

Efter några dagar på ön i väst (där absolut ingenting hände!) är jag nu tillbaka i Köping där jag kommer spendera veckan fram till fredag då det är dags för Uppsala Träningshelg som Albin håller i. Det ska bli skönt att få komma igång med träningen på riktigt, även om jag kört på bra innan den här helgen i Glasgow så är nog några veckors träning neutraliserade.

Efter 14 timmars sömn inatt så är det bara att hoppa rätt in i uppsatsskrivandet. Det har redan innan jag började skriva skitit sig rätt ordentligt så jag måste rädda upp det den här veckan innan jag har handledningsmöte nästa vecka och preliminär uppsatsinlämning. Mellan allt detta så får det tyvärr bli den träning det blir. Tråkigt, för mina ambitioner ligger långt mycket högre än vad tiden räcker till.

Men nu behöver jag åtminstone inte oroa mig för fester och öldrickande. För det tar nog ett halvår innan jag är sugen på sådant igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar