onsdag 28 november 2012

Skidstyrka

Innan jag började på Orienteringsgymnasiet så var jag med på Hägersta GF:s träningar under vinterhalvåret då det nalkades skidsäsong. Idag var första gången sedan sex år tillbaka som jag var med igen och döm om min förvåning när jag hör att de fortfarande använder den skiva jag brände till cirkelträningen då jag var aktiv. Det var knappt så jag kunde se för att ögonen tårades så mycket. Och lite för att jag glömt sätta i linser. Men mest för att jag var rörd.

Med sådana gyllene hits som Het (techno remix), Lullaby med Galaxee och I like to move it från filmen Madagascar så var det ingen tvekan om att dagens träning var en bra träning, då man bjöds på både nostalgi och träningsvärk. Det bästa av två världar.


Efter lite detektivarbete kunde jag dessutom hitta en bild från nämnda träning daterad till november 2006. Fv. Olle, jag och John

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar