måndag 15 augusti 2011

Just a teenage dirtbag, baby

Eftersom dagen är dagen då eländet började får man nog kanske ta att ge sig till känna och komma ut ur garderoben. Jag fyller 20 år idag, vilket med all säkerhet inte är ljug då Facebook har svämmat över av spam i kvadrat, och som alla vet; Facebook ljuger aldrig.

Men eftersom jag föddes som 36-åring med hänseende till både intelligens och livsglädje så börjar jag väl snarare närma mig 60. Jag vill dock försäkra alla och envar om att jag fortfarande kommer bete mig som en teenage dirtbag.

Då alla födelsedagar är gravt överskattade önskade jag mig inget mer idag än att bli lämnad ifred, vilket jag såklart inte fick eftersom man aldrig får vad man önskar.

Något positivt som dagen dock erbjuder är att jag nu till fullo kan satsa på min karriär som Sveriges bästa alkoholiserade orienterare.

And dudes, this is the soundtrack to my life, man!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar