torsdag 25 augusti 2011

KTH med mera

Eftersom jag har och har haft helt ledigt sen i fredags har jag passat på att njuta riktigt ordentligt genom att arrangera ett träningsläger för några rediga karlar. För mig började helgen med två brutna lopp i Södermanlands vildmark där smärtsamma tankar om att orientering är skittråkigt hemsökte mig.

Lyckligtvis väntade redan i söndags kväll starten på KTH tillsammans med Ridder, Tynne och Jake och helt plötsligt var orientering roligt igen. Vi inledde med en microsprint på Bondgårdsberget i Köping och begav oss senare vidare mot sommarstugan för övernattning.

Tillsammans tränade vi, åt och chillade. Några spelade gitarr, andra spelade bridge. Vi badade i sjöar och sket på separetten. Någon sket i en sjö. Men huvuddelen av tiden spenderades på träningar runt om i Västmanland.

Förhoppningsvis fick grabbarna känna på några fina träningar och kanske kan det bli en KTH 2012 om det vill sig väl.

 Stugläget vid en sjö. I vassen lurar Minken...

 Albin steker på en inte så tråkig träning

 Sen flög fan i Albin och Tynne och de gick loss mitt på blanka dagen

 Efter en härlig simtur i Skärsjön förbereder sig grabbarna för pass två

 Det är hårt att vara på träningsläger

 Så Farsan får ro

Tynne insuper lite... av livet

1 kommentar:

  1. Ni verkar ha haft det fint! Fan vad avundsjuk jag blir.. Bokar in mig på KTH 2012!

    SvaraRadera