måndag 10 oktober 2011

Did I Let You Know

Helgen kom och gick, som så många andra helger i år. Det börjar att gå alldeles för fort nu. Tid, du är dig inte lik.

Sinnessjukt kul hade jag i alla fall under helgens alla skeenden, till och med på 25-manna, där jag sprang bra och stabilt på 7:e sträckan och därmed avslutade den här säsongen. Jag slapp till och med att dö TC-döden som man annars brukar göra på 25-manna, tack vare bra sällskap, billiga strumpor i sporttältet och lite whiskey in the jar.

Denna vecka är påbörjad, men även den kommer gå sjukt fort, då jag kommer ha saker att göra hela tiden. Imorgon spenderar jag exempelvis kvällen med Albin, Jakob och Daniel tillsammans med Red Hot Chili Peppers och några tusen andra människor i Globen.

En låt på det, den bästa från deras nya album:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar