torsdag 15 december 2011

Hurts like heaven!

Eftersom att jag i måndags genomförde en träning som mer liknade tortyr, i en backe som mer liknade en vägg, har jag sedan dess haft en otrolig träningsvärk i låren. Jag genomförde ändå två pass på tisdagen, ett rullskidpass och ett pass stig/skog-löpning på kvällen med OK Linné. Under gårdagen kunde jag knappt gå, än hellre springa, och att genomföra kvällens onsdagsnatt var utesluten.

Trots vilodag igår så var dagen också en pina närhelst jag skulle stå upp. Jag genomförde ändå ett träningspass på 50 minuter jogg, vilket kändes bra, så imorgon kör jag igång med den planerade träningen igen. Skönt ändå med träningsvärk så man inser att det inte ska vara så jävla kul hela tiden!

1 kommentar:

  1. Det jobbigaste är att man inte kan sitta på toa...

    /Charles

    SvaraRadera