torsdag 22 december 2011

Julestress

Julestressen drabbar även mig, om än inte på samma sätt som de flesta tänker sig. Det är nämligen så att jag anmält mig själv frivillig, till mig själv, att arrangera Rogaining imorgon här i Köping. Jag hade tankar på det först i september och satte väl planen i verket för ganska länge sen. De flesta kontroller är utsatta och idag återstår de sista samt kartutskrift. Känns bra.

Igår blev det ett pass där jag sprang och satte ut kontroller. Det tog 2 timmar och 20 minuter så jag fick ett rätt bra pass ändå. Jag var lite orolig för att jag skulle hinna träna de här dagarna innan jul men tydligen så gick det. Dagen vet jag dock inte hur det blir för jag måste göra klart allting idag. OCH köpa julklappar.

Dagen innan julafton brukar vanligtvis spenderas på ett tretimmarspass någonstans i de västmanländska skogarna. Nu ska jag titta på när andra gör det. Kul på ett sätt, tråkigt på ett annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar