onsdag 28 december 2011

DAMPAR!

Nu! Nu jävlar! Jag är sjukt taggat på träning. Jag är också jävligt koffeinstinn efter ett antal kaffekoppar. Det har nämligen inte alltid varit såhär övertaggat idag. Innan jag var såhär taggad så var jag trött. Man blir det när man går upp innan 06.00 för att jobba. Lyckligtvis har jag bara jobbat halvdag idag så katastroftrött som jag var igår är jag inte. Lyckligtvis. Idag jobbar jag med upprepningar upprepningar. Så att ni ska hänga med.

Eftersom att jag inte tränade i måndags (stark ångest) så var jag grymt sugen igår. Tyvärr hann jag inte med det då jag istället för att jobba till 17.00 som jag skulle, fick jag jobba till 19.00-ish. Det innebar att jag var hemma en bit efter 20.00, för bussen ska ju såklart vara både smockfull och försenad (bittra rader att läsa om detta hittar ni på många ställen på Internet, således kommer ni icke finna det på den här bloggen då hela min image går ut på att vara kontroversiell och anti-mainstream). Då jag knappt hade ork att ens laga mat så blev det istället sängen direkt. Egentligen var det så att tränar man inte, då ska man fan inte få äta heller.

Så efter två (!) vilodagar och ett antal kaffekopper sitter jag här och skiter nästan ner mig av energi. Eller jag kanske bara är bajsnödig, vem vet egentligen? Varenda cell i min kropp vibrerar som ett övergött barn diagnostiserat med inte en, inte två, utan X antal bokstavskombinationer bokstavskombinationer. Det ska ni veta-eta. LUGNA MÄH!

Nu blir det skogsforcering.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar