fredag 23 december 2011

Rogaining!

Idag genomfördes det som jag under de senaste dagarna har förberett, nämligen Julruschen! En rogaining jag arrangerat i Köping. Det kom några lag som var intresserade av att springa, mestadels lokala förmågor men även några utsocknes, vilket var kul att se.

Tävlingen genomfördes med lyckat resultat och de flesta verkade vara nöjda efteråt. Då hade de som sprungit längst sprungit över 30 kilometer. Starkt! Bäst med hela arrangemanget var ändå att Cristian "Kungen" Larsson blev så jävla trött så han knappt kunde stå upp efteråt.

Allt som allt så tyckte de flesta att det var annorlunda och roligt och då blir det också kul att arrangera. Folk trodde att jag lagt ned mycket tid på detta men det har jag faktiskt inte. Jag måste i all ödmjukhet få säga att när jag gör saker så tar det inte lång tid men det blir alltid jävligt bra ändå. Idag var inget undantag.

Jag slänger upp kartan här för diverse quickroutare som känner sig nördiga men även för de som vill titta och redan nu anmäla sig till nästa års rogaining.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar