torsdag 3 januari 2013

Det kanske kommer en förändring

I den inte alltför avlägsna framtiden väntar en flytt. En flytt från korridorsmisären i Uppsala. In i en lägenhet med Albin. Det ska bli väldigt skönt att för en gångs skull slippa träffa på folk ofrivilligt så fort man känner sig lite hungrig och måste laga mat. Att bo litet har jag inget emot, men att ständigt tvingas in i sociala situationer med människor är ett litet helvete jag inte riktigt vill utsätta mig för om jag inte måste. Nu måste jag inte längre.

Flytten sker för det mesta imorgon, diverse möbler från Köping och mitt nuvarande boende ska flyttas till det nya boendet men ordning och reda får fixas vid ett senare tillfälle. I helgen väntar nämligen ett kort Ärlaläger. Fortsättning på flytten sker nog mer nästa vecka när jag och Albin lyckats sammanställa vad vi har och vad som behövs för att göra boendet drägligt.

I samband med flytten börjar också terminen igen och allt vad det innebär. Det är alltså läge att komma in i vardagen igen och slippa ifrån de senaste månadernas schema- och träningsmässiga anarki. Att vara ledig tar livet av mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar