onsdag 23 mars 2011

Tid... du är dig inte lik

Pungspark levererad!

I ett rus av att tro att jag är lyckligt lottad här i jordelivet, glömde jag bort tiden och de uppgifter jag just nu har ligger på mitt bord. Jag hämtade ut grammatiktentan i måndags, innan den lektion då vi skulle få hemtentan i pågående kurs utdelad, och resultatet talade sitt tydliga språk. Jag är JÄVLIGT bra på grammatik. 110 av 117 poäng levererade, vilket vittnar om att jag pluggade för mycket och alltså kunde tränat några extra timmar den veckan... Jaja, nu är det i det förflutna.

Detta medförde ju tyvärr lite kaxighet i de uppgifter jag nu har. Jag har sen i måndags enbart bankat ner 450 ord i hemtentan, som ska vara inlämnad på fredag klockan 17.00. Och det känns ju sådär, med tanke på att jag har morgondagen att röra mig på när det gäller detta.

MEN! Jag är inte orolig. Imorgon kommer jag nämligen skriva klart hela skiten. Mina kunskaper i ordbajsandets konst ligger ju faktiskt i en klass för sig. Förhelvete, man har ju bloggat ett tag nu! Man kan tycka att de borde räcka över doktorandtiteln direkt i det ämnet.

Varför slösar du bort 200 ord av din akademiska skrivförmåga här? undrar ni.

Varför läser ni skiten? undrar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar