onsdag 30 mars 2011

En av många lediga dagar

Idag är jag ledig. Jag är förövrigt mer ledig än vad jag går i skolan. Under två veckodagar måste jag pallra mig till skolan, vara där i tre timmar och sen gå hem. Fram till juni. Man kan ju tänka att det är jävligt skönt men det är också riktigt förslappande.

Idag var jag så lat så jag låg kvar i sängen till 12, gick upp, gjorde ingenting i några timmar och käkade en redig frukost/lunch. Sedan, eftersom jag inte hade något att göra, blev det att ta tag i saker, som att städa. Jobbigt... Sedan har jag skött viktig korrespondens som ska gå över haven. Utmattande... Nu ska jag träna. Mitt enda riktiga företagande idag. Imorgon har jag lektion mellan 13 och 16, sen är det helg. Tur att man har lite att göra i helgen annars hade man blivit alltför trött på att slappa. Det är ju nämligen träningsläger med Ärla i Stockholm. Tre pass på lördag. Jo, man tackar. Eftersom jag är så sinnessjukt ledig på fredag hinner jag nog två pass där. På måndag är jag ju också ledig så man kanske kan fortsätta lägret där också.

Får passa mig så jag inte blir utbränd här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar