onsdag 17 november 2010

Jet-setliv dreamin'

Jag måste ändå säga att de närmaste veckorna kommer bjuda på väldigt härliga aktiveteter. Redan på fredag drar jag iväg tillsammans med några Uppsalaorienterare till Nordiska Studentmästerskapen i Linköping. Jag tror och hoppas att denna helg kommer äga förra helgen. Det enda som var kul var att träffa alla andra som man hängt med i tre år. Kommande helg kommer dock bjuda på många sjuka grejor. Nattsprint och OL-pub på fredag, långdistans i partyklassen och bankett på lördagen och en riktig bakisdag med stafett på söndagen.

Tisdag kommande vecka är vi ett gäng som ska stå och trängas tillsammans med småflickor framför scenen på Oskar Linnros konsert på Katalin i Uppsala. Härligt. Även denna helg reser jag, denna gång till Bollnäs för träningshelg hos Gürhan.

Helgen efter det är det Uppsala Träningshelg då väldigt många orienterare kommer samlas och ha trevligt tillsammans.

Vad som händer därefter har jag inte orkat planera. Jag tror att en helg där jag fan inte ska göra någonting är på sin plats. Vi får se om jag överlever kommande veckor först.

Det här kan nog bli lite för mycket kul än vad man klarar av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar