onsdag 10 november 2010

Sandviken Revisit

Imorgon styr kosan mot den största kukstaden i hela Sverige, Sandviken. Enligt min mening Sveriges sämsta jävla stad. Lyckligtvis (eller olyckligtvis) så ligger Orienteringsgymnasiet där och höjer nivån åtminstonde lite grand. Det är också Orienteringsgymnasiet som skall besökas. Helgen blir ett träningsläger med många fina träningar, hockeybockey och ett riktigt jävla sjöslag på lördag kväll. Däremellan hoppas jag kunna klämma in lite chill i Viken som varit ett återkommande begrepp på förra bloggen.

Tills dess ska jag försöka vara lite mer bitter över skitvädret. Tror inte att jag riktigt på allvar uttryckt mitt missnöje över situationen. För nytillkomna; jag hatar snö. Folk som säger att det är så fint när snön börjar komma borde arkebuseras. Folk som i allmänhet ställer sig positivt till vinterhalvåret har inte mycket respekt från min sida. Sannerligen ett av människosortens mest avskyvärda människor, näst efter morgonpigga människor och solskensoptimister.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar