söndag 26 februari 2012

Söndagx2

Förmiddagens pass var ett gudomligt sådant och var det inte skare som höll så var det barmark i den fina terränglådan utanför Östfora. Där avverkades en bana på 16,5 kilometer i angränsande SM-område år 2014. Det var P-U-R-E. Vi stack iväg i klunga efter gemensam start och finlirade på fina höjder i distanstempo i början. Efter ett tag gick jag upp och borrade och ville styra orienteringen själv, vilket gick bra. Sedan var det en fin avslutning efter en långsträcka då jag började slappna av och hänga. Det var dumt, för där bommade jag. Men inga klagomål från mig en sådan härlig dag.

Nu sitter jag och laddar pass två. Jag vet inte riktigt varför jag ska ut på det, bara att jag måste. Det blir ett 10K-pass i tröskelfart, vad nu tröskel är för något fuffens.

Jag laddar med lite Tommy-Gun!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar