tisdag 19 juni 2012

Jag reser mig igen

Som solen på en grynig sommarmorgon i södra Finland så reser jag mig igen. Jag kan konstatera att jag överlevde även denna helg, dock inte helt utan mentala efterföljder. Jag är mycket nöjd med mitt mål att vara otrevlig mot alla jag känner i allmänhet och alla jag inte känner i synnerhet. Detta tar jag med mig mot framtida prestationer.

Vad gäller loppet så kan jag konstatera att jag försvann redan tidigt på min sträcka då jag inte klarade av tempot jag satte från första början. En bom kom tidigt, på någon minut, sedan fastnade jag i ett tempo jag kände att jag kunde hålla mot mål. Sprang till fel sista kontroll. Sedan var saken biff.

Och som vanligt efter en sådan här helg så har jag ingenting att referera till efter att ha besökt bastun, tagit en powernap och börjat tömma flaken. De som var där vet att hålla käft om sådant som skett och inga bilder kommer ändå överleva censureringsfunktionerna här, så mer om helgen lär det inte bli. Jag nöjer mig med att säga att det var förjävla bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar