tisdag 12 juni 2012

Plikten kallar!

Plikten. Plikten som ålagts mig av Gud. Plikten att hålla internet flytande bland alla dumma idioter som försöker sänka skutan. Plikten att blogga.

Egentligen vill jag inte. Mitt liv är för sorgligt för att jag ska göra något större väsen av mig. Bäst då att sitta i källaren och hålla käften.

Tränar gör jag dock. Inte för att det går bra, jag mår för det mesta skit och har ont överallt. Konstigt med tanke på att jag för bara fyra månader sedan kunde träna dubbelt så mycket och inte känna någonting. Det ska väl vara den där jävla karman folk snackar om.

Skägget är kvar, så jag är fortfarande ful. Å andra sidan så är jag ju ful oavsett så det här var ju bara en parentes. Men på fredag, innan båtresan till Jukola, så ryker det och ersätts av en mustasch, modell Hulk Hogan.

Nu ska jag sluta förpesta era liv. Gör något vettigt istället! Ut och spring, det är ju för fan sol ute. Jag sitter kvar här i källaren sålänge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar