fredag 14 januari 2011

Det finns inga ord

Sitter och skriver PM. PM dödar mig. Jag ackompanjeras av Kent - Det finns inga ord på repeat. Passande jävla låt.

PM har dödat mig hela veckan. Dock har jag inte skrivit på det mer än sedan i onsdags. PM lyckades dessutom få mig att känna mig krasslig och jag orkade inte bry mig om att försvara mig mot det så jag lät det bara komma. Sena nätter och ingen vitlök whatsoever. Resultat; sjuk. När jag lämnat in skiten om några timmar åker dock nattfösarn fram. Då ska det bli ordning. Får jag vila tillräckligt mycket så är jag frisk imorgon.

Men nu har jag inte tid att vara frisk. PM måste dö!

1 kommentar:

  1. Ahh, okej! :) Då vet jag. Haha, känner mig så vilsen med allt det här.

    Okeej..nej, jag får nog testa mig fram. Det är lättast så tror jag. Nu har jag i alla fall lärt mig vart blåsenhus ligger. Och jag tror det är där jag ska ha alla föreläsningar.

    Men på tal om de böckerna du har, jag är absolut intresserad av dem! De används troligtvis till den här terminen också. Men jag kan höra av mig till dig, så fort jag har flyttat in i min lägenhet, och fått lite mera ordning. Låter det bra? :)

    Och jag måste kontra ditt val av musik att plugga till: Förbannat bra gjort av dig!

    SvaraRadera