onsdag 12 januari 2011

Mr Finder

Idag tog jag en runda med mina falkögon för att sålla världen på fynd. Första fyndet blev 4 IKEA-tallrikar för femkronan styck. En behaglig och jantelagsaktig start på dagen.
Fynd nummer två på min extremt givande dag var en drickaback med julmust för en spottstyver! 10 SEK pundade jag ut för denna.
Sedan hade jag en liten svacka då jag gick in och gjorde efterforskningar på Internet. Till min stora lycka hittade jag något som skapt utav det bästa av två världar. Eldkvarn och Kent i symbios om man så vill. Kärlekens Tunga med Paus (Joakim Berg från Kent och Peter Svensson från Cardigans).

Efter ett 14K skatepass snurrandes runt Sunnerstaåsen fyndade jag en skjorta för 100 spänn.

Övriga fynd denna dag arkiveras som intellektuella sådana men jag känner ett visst mått av återhållsamhet till att dela med mig för mycket av min oerhörda visdom. Gud förbjude om alla gick runt och var lika begåvade som jag själv. Ve och fasa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar